czwartek, 30 października 2014

Kosmetyczne nowości

Dziś będzie dosyć krótki wpis, ponieważ, chyba wszystkie pokłady weny twórczej wyczerpałam na moim drugim blogu. Wygadałam się, powiedziałam, co mi leży na sercu, a teraz ze spokojem przechodzę do kosmetyków, które nie tak dawno otrzymałam od firmy Bio IQ.

W mojej paczce znalazł się balsam do ciała, żel pod prysznic i szampon do włosów. Testy zostały rozpoczęte i na razie ciężko mi cokolwiek powiedzieć. Na pewno za jakiś czas będziecie mogli spodziewać się całkiem obszernej recenzji.


Szampon do włosów dedykowany jest wszystkim rodzajom . Ma za zadanie oczyszczać i nawilżać oraz zapobiegać wypadaniu.  200 ml / 41 zł

Balsam do ciała również jest uniwersalny. Odżywia i ochrania naszą skórę, nadając jej jedwabisty i promienny wygląd. 200 ml/ 57 zł

Żel pod prysznic oczyszcza i tonuje skórę, sprawia, że jest gładka i odświeżona.
200 ml / 30 zł


Skład kosmetyków (w prawie 100% naturalny) zdecydowanie tłumaczy wysoką cenę. Jednak jak się sprawdzą - tego jeszcze nie wiem. Jeśli macie ochotę poczytać o marce Bio IQ nieco więcej, odsyłam do ich strony - klik. Zapraszam wkrótce na recenzję i pytam o Wasze doświadczenia z tą firmą? :)

3 komentarze:

  1. Już nie mogę się doczekać tej obszernej recenzji :))

    OdpowiedzUsuń
  2. zupełnie nie znam, ciekawa jestem jak się sprawdzą

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam i ciekawi mnie bardzo balsam do ciała jak i szampon do włosów

    OdpowiedzUsuń